Basisschool Mikado - Blerick

Stichting Kerobei

Kerobei is een stichting voor primair onderwijs met scholen in Baarlo, Beesel, Belfeld, Blerick-Venlo, Maasbree, Reuver en Steyl-Tegelen. Stichting Kerobei beheert 20 scholen, waarvan 2 scholen voor speciaal basisonderwijs en 1 school voor voltijds dagonderwijs voor hoogbegaafden.

Wat is Kerobei?

Vanuit eigenaarschap is iedereen verantwoordelijk voor z'n eigen ontwikkeling. Wij zijn ervan overtuigd dat niemand dat alleen kan en de ander daarbij nodig heeft. Ontmoetingen in de meest brede zin van het woord zijn van belang: we leren van en met elkaar! De procedure Kerobei kan daar helpend bij zijn.

Kerobei is al een aantal jaren bezig zich te ontwikkelen als een lerende organisatie met een voortdurende focus op "de bedoeling", in een professionele "leefwereld" en een voorwaardenscheppende "systeemwereld".

Lees meer klik - hier - . De link van onze stichting klik - hier -