Basisschool Mikado - Blerick

Bij peuterspeelzaal Mikadootje kan uw kind spelen en leren met andere leeftijdsgenootjes uit de buurt. De peuterspeelzaal is dan ook een goede voorbereiding voor kinderen op de basisschool.

Belangrijk hierbij is, dat de kinderen veel plezier hebben in het spelen met elkaar, gestimuleerd en uitgelokt worden om zelf hun omgeving te verkennen, om met elkaar te praten en om telkens nieuwe dingen te leren. Met name de taalontwikkeling krijgt een extra impuls.

Doordat de peuterspeelzaal en basisschool Mikado intensief samenwerken, zal een doorgaande lijn gewaarborgd worden.

Deze locatie is onderdeel van Stichting Spring Venlo, voorheen Pluim Kinderopvang. Sinds 1 september 2013 werken Spring Kinderopvang en Stichting Spring Venlo samen.

Voor meer informatie klik op de link - hier