Na Schoolse Activiteiten ( NSA )

Na schoolse Activiteiten

PadXpress is een onderdeel van Stichting Cultuurpad. Op de site www.padxpress.nl vind je snel de leukste naschoolse activiteiten bij jullie in de buurt. Er zijn 10 paddenclubs waar uw kind de MAX uit zichzelf kan halen. Padxpress is een hip, eigentijds en een spannend programma voor kinderen van 2 tot 12 jaar. Uitgangspunt is een familie van tien padden. Deze tien padden zijn allemaal anders. Ze hebben hun eigen hobby’s, interesses en talenten. Deze paddenfamilie trekt rond langs scholen en richt tijdelijke clubs op waarin kinderen hun talenten kunnen ontdekken. In hun clubhuizen doen ze allerlei toffe activiteiten en nemen zo kinderen mee in de zoektocht naar hun talent. Met dit naschools platform krijgen alle kinderen de mogelijkheid om workshops/lessen en/of activiteiten te volgen op het terrein van sport en spel, beweging, theater, dans, muziek, media, techniek, kunst, natuur, erfgoed en literatuur.

Graag willen wij jullie er dus op attenderen dat er sinds maandag 26-08-2019 weer activiteiten online staan op de website van PadXpress. Bekijk en ontdek het mooie aanbod van verschillende beweegaanbieders. Laat het inschrijven maar beginnen en kijk snel op www.padxpress.nl , want inschrijven kan t/mwoensdag 11 september 2019.

Als je meer wil weten over het aanbod, kijk dan op www.padxpress.nl